In de praktijk ligt de verantwoordelijkheid voor het bereiken van een bepaalde prestatie bij de manager. Wat als hij of zij de noodzaak tot ingrijpen niet inziet?
In de praktijk ligt de verantwoordelijkheid voor het bereiken van een bepaalde prestatie bij de manager. Wat als hij of zij de noodzaak tot ingrijpen niet inziet?
Prestatiemanagement in turbulente tijden. Corona heeft ons bruusk met beide benen op de grond gezet. Niets lijkt meer vanzelfsprekend.
De NPS is een wijdverbreide KPI. Hoe goed is de NPS eigenlijk? Ik zet de 5 overwegingen op een rij.
In deze blog ga ik diep in op een agility based strategy. Kan een organisatie zijn business model tijdig aanpassen?
Een managementdashboard is nodig om prestaties te meten en analyseren. De Organisatiecockpit is zo’n dashboard.
Prepared do an dissuade be so whatever steepest. Yet her beyond looked either day wished nay. By doubtful disposed do juvenile an.
Auctor neque vitae tempus quam. Cras sed felis eget velit aliquet. Luctus accumsan tortor posuere ac ut. Laoreet non curabitur.
Pharetra diam sit amet nisl suscipit adipiscing. Vel quam elementum pulvinar etiam non quam lacus. Suspendisse faucibus mauris nunc.
Turpis massa sed elementum tempus egestas sed sed. Tristique senectus et netus et. Nibh mauris cursus mattis molestie a iaculis at.
Varius quam quisque id diam vel quam elementum pulvinar. Consectetur adipiscing elit ut aliquam purus sit amet luctus venenatis.