Onze all-in arrangementen

De arrangementen zijn gebaseerd op time slots van 4 uur: van 8:00 – 12:00; van 13:00 tot 17:00 en van 18:00 tot 22:00.
Boekt u aaneengesloten time slots dan beschikt u bij ons ook over de ruimte in de tussenliggende tijd. Wij bieden ook een borrelarrangement aan voor €9,50 p.p.
Alle tarieven zijn excl. BTW.
Staat uw ideale arrangement er niet bij?
Neem dan even contact met ons op.
Diners maken geen deel uit van onze arrangementen, maar kunnen door ons in optie gereserveerd worden bij het naastgelegen restaurant De Stadsherberg. U kunt daarna altijd nog overleggen over het menu. Wij kunnen desgewenst de factuur van De Stadsherberg opnemen in onze factuur.
2-Uurs
20,00 p.p.
eerste 10 personen
€12,00 p.p. voor extra personen
Onbeperkt koffie, thee, sap, water en koekjes
Plenaire zaal, incl. 2 flipovers en groot projectiescherm
NU BOEKEN
4-Uurs
32,50 p.p.
eerste 10 personen
€19,00 p.p. voor extra personen
Onbeperkt koffie, thee, sap, water en koekjes
Plenaire zaal, incl. 2 flipovers en groot projectiescherm
NU BOEKEN
4-Uurs met lunch
47,00 p.p.
eerste 10 personen (incl. lunch)
€32,50 p.p. voor extra personen
Onbeperkt koffie, thee, sap, water en koekjes
Plenaire zaal, incl. 2 flipovers en groot projectiescherm
NU BOEKEN
8-Uurs met lunch
67,00 p.p.
eerste 10 personen (incl. lunch)
€42,50 p.p. voor extra personen
Onbeperkt koffie, thee, sap, water en koekjes
Plenaire zaal, incl. 2 flipovers en groot projectiescherm
NU BOEKEN
12-Uurs met lunch
76,50 p.p.
eerste 10 personen (incl. lunch)
€62,00 p.p. voor extra personen
Onbeperkt koffie, thee, sap, water en koekjes
Plenaire zaal, incl. 2 flipovers en groot projectiescherm
NU BOEKEN

Meteen weten wat uw vergadering kost?

Wilt u snel weten wat uw bijeenkomst kost? Gebruik dan onze prijscalculator. Wilt u na uw bijeenkomst een borrel? Daar zorgen wij graag voor. Populair is ons borrelarrangement dat bestaat uit twee glazen rode of witte wijn pp. (fruitsap mag natuurlijk ook) vergezeld van blokjes kaas, plakjes worst en rauwkost. Kosten €9,50.

Totaal: €

De Stadsherberg
onze partner

Wij werken nauw samen met hotel-restaurant De Stadsherberg. Zij laten onze gasten genieten van heerlijke lunches en diners. En zij verzorgen een fantastische receptie in onze Academie. Interesse?

1. Is mijn privacy gegarandeerd?

Bij al onze arrangementen zijn u en uw gezelschap onze enige gasten. Hierover verstrekken wij geen mededelingen. Vanaf de openbare weg (voorzijde) kan men niet zien wie onze gasten zijn; aan de achterzijde bevindt zich de Noorder Gracht. U kunt zich veilig voelen in de Franeker Management Academie. Overigens is dit ook een reden waarom conflictbemiddelaars met hun cliënten vaak voor onze locatie kiezen.

2. Voor hoeveel deelnemers wordt het borrelarrangement berekend?

Voor het aantal dat u op het formulier opgeeft. Dat kan dus afwijken van het aantal deelnemers van de bijeenkomst.

3. Wat als enkele deelnemers onverwacht niet aanwezig kunnen zijn of afzeggen?

U kunt het aantal deelnemers tot 15.00 uur van de dag voorafgaand aan uw meeting nog aanpassen. Dan zullen wij hier rekening mee houden met het klaar maken van de ruimte. Het aantal deelnemers dat de voorafgaande dag bekend is wordt aan u gefactureerd.

4. Moet ik extra betalen als ik ook ruimte voor break out sessies nodig heb?

Nee, in het arrangement is inbegrepen dat er gebruik gemaakt kan worden van tenminste 4 ruimten waarin kleine groepen opdrachten kunnen uitwerken.

5. Waar worden de lunches en diners geserveerd?

De diners worden altijd in De Stadsherberg geserveerd. U kunt rechtstreeks met De Stadsherberg overleggen en uw wensen bekend maken. De lunches die in het arrangement vallen kunnen bij ons of in De Stadsherberg worden geserveerd. Dit bepalen wij met u in overleg. Nb. De loopafstand naar De Stadsherberg is 50 meter.

Vragen?

Wij staan graag voor u klaar. Neem contact op door te bellen naar 0517 233 392 of gebruik ons contactformulier!

CONTACT

Reserveren?

U wilt reserveren? Dat kan! Wij bieden verschillende all-in arrangementen aan. U zorgt voor het programma, wij voor de rest.

Reserveren

U zorgt voor het programma, wij voor de rest.

Bij de Franeker Management Academie kunt u terecht voor al uw bijeenkomsten. Als u de juiste vergaderopstelling kiest kunnen wij samen de juiste ambience creëren. Lees meer over onze vergadermogelijkheden.